Convocatoria: 1er Congreso de Posgrado del Instituto de Investigaciones

English                     Español

CALL FOR PAPERS

The students of the Institute of Philosophical Research of the National Autonomous University of Mexico (IIFs-UNAM) invite graduate students to submit to:

The 1st IIFs-UNAM Philosophy Graduate Conference
To be held on 19-20 February 2015, Mexico City

KEYNOTE SPEAKER: STEWART SHAPIRO (OHIO STATE UNIVERSITY)

We will consider submissions of high quality in any area of analytic philosophy. Papers should not exceed 5000 words in length (excluding abstract and references), should be prepared for blind review, and should be written and presented in English.

SUBMISSION DEADLINE: Submitted papers must be received as no later than 30th September 2014

(Accepted papers will be announced by 31st October 2014)

SUBMISSION GUIDELINES:

All submissions must be prepared for blind review. Please send the following as separate attachments in .doc or .pdf format to unam.gconf@filosoficas.unam.mx:

I) A cover letter containing the following information:

- Author’s name

- Title of paper

- The topic area(s) of the paper (e.g. metaphysics, epistemology, ethics, etc.)

- Institutional affiliation

- Contact information (e-mail, phone number, mailing address)

- Word count

II) The paper itself, with a title page containing the title of the paper and an abstract of no more than 300 words. IMPORTANT: This file should be free of identifying information.

Further information can be found at www.filosoficas.unam.mx

All questions may be directed to unam.gconf@filosoficas.unam.mx

Organizers:  Aliosha Barranco, Cristian Gutiérrez, María Martínez, José Ramón Orrantia, Tatiana Salazar

CONVOCATORIA

Los estudiantes asociados del Instituto de Investigaciones Filosóficas de la Universidad Nacional Autónoma de México convocan a todos los estudiantes de posgrado interesados al:

1er  Congreso de Posgrado del Instituto de Investigaciones Filosóficas (UNAM)
Del 19 al 20 de Febrero del 2015, Ciudad de México

CONFERENCIA MAGISTRAL: STEWART SHAPIRO (OHIO STATE UNIVERSITY)

Se considerarán únicamente trabajos de alta calidad en cualquier área de la filosofía analítica. Los trabajos no deberán exceder el límite de 5000 palabras (excluyendo resumen y bibliografía), deberán ser escritos y presentados en inglés, y deberán  ser preparados para un arbitraje ciego.

FECHA LÍMITE DE RECEPCIÓN DE TRABAJOS: 30 de Septiembre del 2014.

(Los trabajos aceptados se anunciarán a más tardar el 31 de Octubre del 2014)

GUÍA PARA EL ENVÍO DE TRABAJOS:

Todos los trabajos deberán de ser preparados para un arbitraje ciego. Por ello, se les solicita enviar por separado los siguientes dos archivos en formato .doc o .pdf al siguiente correo:  unam.gconf@filosoficas.unam.mx:

I) Una portada que contenga los siguientes datos:

- El nombre del autor

- Título del trabajo

- Las áreas principales del trabajo (e.g. metafísica, epistemología, ética, etc.)

- Institución de procedencia

-Información del contacto (correo electrónico, número de teléfono, dirección postal)

- Conteo de palabras del trabajo.

II) El trabajo. Éste deberá tener una portada que contenga el título del trabajo y un resumen de no más de 300 palabras del mismo. IMPORTANTE: Este archivo no deberá tener ningún tipo de información que permita identificar la identidad de la autora.

Mayores informes en: www.filosoficas.unam.mx

Dudas y aclaraciones:  unam.gconf@filosoficas.unam.mx

Organizadores:  Aliosha Barranco, Cristian Gutiérrez, María Martínez, José Ramón Orrantia, Tatiana Salazar

Actualizado Ene 28 de 2015